Monday, October 8, 2012

Fever..i got fever...~

Bismillahirrahmanirrahim~

Doctor oh Doctor..
Plis check my heart pulse...
it always dup dap dup dap rapidly when that feeling comes





It is a big day...one of my big day...
My CONVOCATION day..weehuuu..XD 



*ehsan dr google*
mine punye...belum lagi la...sebab tu dup dap dup dap..
esok dh fly ke johor..peluk cium dulu geng geli2..
amek jubah for the next day...
lepas tu.....
tengok la nanti plan macam mana..hehehehe
siap gigih bawak snake & stair game kot.. haha


bluurpp..bluurpp..bluurpp..
*****
well....
Banyak ni harapan time convo day nanti...
one of it issssssssss........


I want this...patung Mashimaro
I dun know why suddenly i want it...
nmpk comel n cute sahaja..hurmm.....=D

alang-alang tak rasa nak tido petang nie..
rasa kebosanan & sunyi pulak..
selalu masa ni tido..
skali baca blog junior few entries..
ttbe tuup!!
ahh..got idea nk update blog..hehe..
dats why..taraaa..this is my story for today before depart to Johor...=D

*Somehow..pray for me to get permanent job..sbb i dah start rse nak sambung belajar je nie..hehehe

 
 

No comments: