Tuesday, October 25, 2011

Let start to count babeh..

Bismillahirrahmanirrahim....

Monink....today is tuesday..
I might to have presentation and quiz today...
sooooo??


nothing...hehe...

well...just wanna share....
sejak badan asyik rasa letih aje..
sejak perot pon makin membesar..
sejak pipi makin tembam....

jom kita buat testing....

Sunday, October 16, 2011

5 in 1

Bismillahirrahmanirrahim...

~Esok hari isnin~
isnin malam ada meeting DESIGN...meeting yg pertama tok minggu depan..
haaah...
mungkin ini la penyebab sekarang cheq rasa macam malas-malas gitu...
kepala otak suruh buat itu ini...
tapi hati ngengada nak bermalas-malasan...
dengan alasan...ahhh..sat gi la buat...

bak kata roommate I..
"kepala toya dia..."
haaa...amik hang sebijik....

------------------------------------------------------
~Tadi...cheq tengok blog kawan cheq~
kawan cheq post pasal spagethi Bolognese (ahhh..whatever la ejanye)
tetiba...hati cheq meronta-ronta untuk mencubanye...
ohh masa..cepat la berlalu...cheq nak balik rumah...nak try resipi baru....

------------------------------------------------------
~Tadi...ex-roommate kepada roommate cheq datang bilik~
kasi hadiah befday pada roommate cheq...
sekali bukak la cerita dia beli hamster...
sudah....nafsu cheq terus melonjak naek ye...
untuk membeli hamster jugak..
tapi nasib baek cheq cepat-cepat cool down kan nafsu cheq...
sekarang nafsu cheq sudah kembali sedia kala...

----------------------------------------------------------
~Lately nie kan...~
cheq rindu kat Nani cheq...
buzzzzzz!!
sapa pulak Nani nie...
Nani tu nama kete cheq...mak cheq yang kasi nama...
sebab no. plat kete cheq NAN ****

----------------------------------------------------------
~Sebenarnya kan..~
cheq nak buat entry pasal talkative...tapi tak jadi pulak kn...
sekarang pon dah panjang dah...
just cheq nak cakap la...each time cheq jadi talkative dekat rumah je...
mesti mak cheq kondem cheq...
terus terbantut cheq punya latihan komunikasi cheq..

isi penting dekat sini adalah..
cheq takot cheq tak dapat menyelah time test oral TECS tu...
wuwuwuwu....
cheq cuma tunggu orang habis cakap...
huhu...
tapi bila dah diberi peluang bercakap cheq blank...huhu..
ottoke....
papepon pray for me ye....cheq amin kn dulu...
aminnn...

**oh maggi goreng...cepat la sampai...cheq dah lapaq...

Tuesday, October 11, 2011

start to be a 22 years old girl...

Bismillahirrahmanirrahim....

Today~


officially become a 22 years old girl...

waahhh.....


ape yang wahh nyer?
emmm....just baru terasa 22 is not old so much....haha...
Why I say so?
because before this it's hard for me to remember my age....
always think my age is 18 something like that...
haha...
means that..time umoq 19,20,21...rasa diri always 18...
and i knew that my age increase...but..i dun know how much it already increase..
then..i feel that my age not any young anymore...
But today...22 is not hard to remember haa...haha
and 22 is still young...haha...

and....